
VAARDIGHEDEN & EIGENSCHAPPEN
- Organisatietalent
- Structuurspecialist
- Planningsvaardigheden
- Adviesvaardigheden
- Overzichtelijk
- Bevlogen
- Goede digitale vaardigheden
- Mensgericht
- Besluitvaardig
- Ruime ervaring
- Proactief
- Nauwkeurig
- Betrouwbare partner
- Doener
LOONDIENST ERVARINGEN
Receptioniste, Telefoniste, Boekhoudkundig medewerker, Officemanager, Management Assistent, Commercieel Assistent, Communicatiemedewerker, Assistent inkoper, Administratief Procesmedewerker, Planner, Intercedente, Event manager, Vestigingsmanager.
Gewerkt met
- Microsoft 365, Excel, Word, Powerpoint, Outlook, Publisher, Teams, Sharepoint, Onedrive
- Siebel
- RBS / CRM
- HubSpot
- Flexservice
- UB+
- Mondriaan
- Unit 4
- E-Boekhouding
- Moneybird
- I-Marina (Sudum)
- Shopify
- Wordpress
- Woocommerce
- Canva
- Mailchimp
- Sportlink
Ervaring met
- Scrum
- Agile
- Lean
- DISC
PORTFOLIO OPDRACHTEN
Ik ondersteun organisaties en ondernemers bij het efficiënt en overzichtelijk laten verlopen van hun werkzaamheden. Mijn expertise omvat onder andere:
- Operationeel management & projectleiding plannen, coördineren en structuur aanbrengen in werkprocessen, zowel online als offline.
- Organisatorische ondersteuning e-mail- en agendabeheer, prioriteiten stellen, en ondersteuning bij trainingen.
- Communicatie & content sociale media opstarten, content en drukwerk vormgeven in Canva, nieuwsbrieven en interne communicatie.
- Strategie & beleid commerciële plannen en bedrijfsplannen uitwerken, inclusief het benodigde onderzoek en beleidsdocumenten.
Door mijn brede inzetbaarheid en gestructureerde aanpak zorg ik dat processen soepeler verlopen, teams en ondernemers meer overzicht krijgen en doelen effectief worden gerealiseerd.
2018-heden diverse opdrachtgevers
-------------------------------
Projectmanagement, management ondersteuning, structuur aanbrengen
2024-heden Non-Profit bedrijf en commerciële bedrijven
Beleidstukken opmaken ter goedkeuring aan de Raad van Commissarissen. Personeelshandboek opzetten. Online mappenstructuur (Teams/ Sharepoint) inrichten. Advisering beleidsvoering. Organiseren overleggen, notuleren maar ook leiden. Organisatorische ondersteuning algemeen, Projecten uitschrijven, advisering werkwijze verbetering, inrichting CRM en werkprocessen optimaliseren. Website herstructureren en updaten, werving nieuwe medewerker en inwerken.
Ervaringen met beleidstukken, optimalisatie structuur en werkprocessen, meerdere stakeholders, projectmanagement, implementatie, vergaderen. Presentaties maken, content opmaken sociale media. MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Sharepoint, HubSpot, Teams, Onedrive, Grip, Nmbrs, Canva, Copilot en chatGPT.
-------------------------------
Projectleiding, organisatorische ondersteuning, workshops
2022-2023 Non-Profit bedrijf
Het samenvoegen van 2 afdelingen, digitalisering, communicatie kwaliteit verhogen, werkwijze herzien en efficiënter gemaakt. Organisatorische ondersteuning algemeen, advisering en implementeren. CRM herzien.
Ervaringen met subsidies, meerdere stakeholders, projectmanagement, implementatie, het maken en geven van workshops. Presentaties maken, fondswerving. MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Sharepoint, eigen CRM.
-------------------------------
Organisatorische ondersteuning, adviseren en implementatie.
2021-2022 Commercieel bedrijf
Basis neergezet voor verkoop, structuur ingezet, inzicht in kostprijzen en prijsbepalingen. On- en offline communicatie. Website beheer Wordpress, Woocommerce.
Ervaringen met meerdere stakeholders (Wederverkopers), management ondersteuning, marketing. Canva, MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Sharepoint, presentaties, organiseren, mailchimp, Wordpress, Woocommerce, Sociale Media.
-------------------------------
Organisatorische ondersteuning, werkwijze aanpassing, adviseren en implementatie.
2018-2022 Commercieel bedrijf
Basis neergezet voor verkoop, structuur ingezet, personeelszaken, on- en offline communicatie, management ondersteuning, website beheer Shopify en Wordpress/Woocommerce. Marketing ondersteuning. Adviseren en implementeren.
Ervaringen met meerdere stakeholders (Wederverkopers), management ondersteuning, marketing. Canva, MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Sharepoint, presentaties, organiseren, mailchimp, Wordpress, Woocommerce, Shopify, Sociale Media.
-------------------------------
Officemanager en projectleider
2015-2018 Semi commercieel-overheid bedrijf
Administratie en processen omzetten van gemeentebedrijf naar commercieel bedrijf. probleem analysering en werkwijze aanpassingen. Inrichting CRM Systeem Suddum.
Ervaringen met teammanagement, Raad van Commissarissen, gemeente, management ondersteuning, verantwoording subsidie, personeelszaken en implementatie. MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Snelstart, presentaties, organiseren, Sociale Media, CRM I-Marina Sudum. Brug- en sluisbediening.

VRIJWILLIGERSWERK
Momenteel ben ik actief bij FC Medemblik waar ik adviseer in het aanbrengen van structuur en vrijwilligersbeleid. Maar ook de vrijwilligerstaken verklein, uniformiteit in de uitstraling aanbreng door ontwerp voor de basis huisstijl aan te leveren. Per volgend seizoen start ik daar met het opzetten van een vrijwilligerscommissie.
Van 2009 tot 2017 was ik medeoprichter, voorzitter, bestuurslid én eventmanager van Stichting Twinkle Stars, een organisatie die zich inzette voor kinderen die op of onder de armoedegrens leven. Onder mijn leiding groeide de stichting uit tot een betrokken netwerk met 750 aangesloten kinderen en 105 actieve vrijwilligers.
Wij organiseerden jaarlijks diverse grootschalige evenementen met als doel deze kinderen een zorgeloze dag te bezorgen. Denk hierbij aan een speciaal georganiseerde uitgaansdag, een eigen Pakjesavond en een groots Sinterklaasfeest met tweemaal 900 bezoekers per editie. Voor deze feesten ontwikkelden en bouwden we zelf het decor en schreven we elk jaar een uniek toneelstuk dat door vrijwilligers werd opgevoerd.
Mijn rol omvatte onder meer het coördineren van vrijwilligers, het organiseren en vormgeven van evenementen, fondsenwerving en het onderhouden van contacten met samenwerkingspartners.
Vanaf 1997 heb ik vrijwilligerswerk gedaan als
- Commissielid Jeugd bij een voetbalclub
- Voorzitter jeugdcommissie bij een tennisclub
- Commissielid Website bij tennisclub
- Commissielid jeugd bij een Dorpsevenementen stichting
- Losse vrijwilligersklussen voor NL Doet, Stichting Rondom, Buurtvereniging
