VAARDIGHEDEN & EIGENSCHAPPEN
LOONDIENST ERVARINGEN
Receptioniste, Telefoniste, Boekhoudkundig medewerker, Officemanager, Management Assistent, Planner, Intercedente, Vestigingsmanager, Commercieel Assistent, Communicatiemedewerker, Assistent inkoper, Administratief Procesmedewerker.
Gewerkt met
Ervaring met
PORTFOLIO OPDRACHTEN
Projectleiding, coördinatie, organisatorische ondersteuning, website aanpassingen, basis startende ZZP'er neerzetten, trainingen Structuur Helden, Sociale Media opstarten, commerciële plannen uitwerken, bedrijfsplannen schrijven en content/drukwerk in Canva uitwerken.
2018-heden diverse opdrachtgevers
-------------------------------
Projectleiding, Organisatorische ondersteuning, Workshops
2022-2023 Non-Profit bedrijf
Het samenvoegen van 2 afdelingen, digitalisering, communicatie kwaliteit verhogen, werkwijze herzien en efficiënter gemaakt. Organisatorische ondersteuning algemeen, advisering en implementeren. CRM herzien.
Ervaringen met subsidies, meerdere stakeholders, projectmanagement, implementatie, het maken en geven van workshops. Presentaties maken, fondswerving. MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Sharepoint, eigen CRM.
-------------------------------
Organisatorische ondersteuning, adviseren en implementatie.
2021-2022 Commercieel bedrijf
Basis neergezet voor verkoop, structuur ingezet, inzicht in kostprijzen en prijsbepalingen. On- en offline communicatie. Website beheer Wordpress, Woocommerce.
Ervaringen met meerdere stakeholders (Wederverkopers), management ondersteuning, marketing. Canva, MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Sharepoint, presentaties, organiseren, mailchimp, Wordpress, Woocommerce, Sociale Media.
-------------------------------
Organisatorische ondersteuning, werkwijze aanpassing, adviseren en implementatie.
2018-2022 Commercieel bedrijf
Basis neergezet voor verkoop, structuur ingezet, personeelszaken, on- en offline communicatie, management ondersteuning, website beheer Shopify en Wordpress/Woocommerce. Marketing ondersteuning. Adviseren en implementeren.
Ervaringen met meerdere stakeholders (Wederverkopers), management ondersteuning, marketing. Canva, MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Sharepoint, presentaties, organiseren, mailchimp, Wordpress, Woocommerce, Shopify, Sociale Media.
-------------------------------
Officemanager en projectleider
2015-2018 Semi commercieel-overheid bedrijf
Administratie en processen omzetten van gemeentebedrijf naar commercieel bedrijf. probleem analysering en werkwijze aanpassingen. Inrichting CRM Systeem Suddum.
Ervaringen met teammanagement, Raad van Commissarissen, gemeente, management ondersteuning, verantwoording subsidie, personeelszaken en implementatie. MS Office, Outlook, Excel, Word, Powerpoint, Snelstart, presentaties, organiseren, Sociale Media, CRM I-Marina Sudum. Brug- en sluisbediening.
VRIJWILLIGERSWERK
Vanaf 1997 heb ik vrijwilligerswerk gedaan als
In 2009 tot 2017 was ik medeoprichter, voorzitter, bestuurslid en eventmanager van mijn eigen stichting Twinkle Stars. Voor kinderen die op- of onder de armoedegrens leven. Er waren uiteindelijk 750 kinderen aangesloten en dit ondersteunde we met totaal 105 vrijwilligers. We verzorgde een dag onbezorgd erop uit, dat de kinderen pakjesavond konden vieren en een groot Sinterklaasfeest voor 2x 900 personen waar we ook het decor voor bouwde en ieder jaar een eigen toneelstuk in elkaar hebben gezet.